Lüks markaların yeni gözdesi gıda konseptli tasarım ürünler oldu: Kereviz, ekmek, hamburger, ananas…
Tasarım Dünyasında Yenilik: Gıda Konseptli Lüks Çantalar
Burçin UYSAL
Tasarım dünyasında sıradışı bir trend: Gıda konseptli lüks çantalar! Bu trendin öncülerinden biri de Moschino. Sedano ismini verdiği kereviz çantasını piyasaya sürdü. Fiyatı ise tam 5 bin dolar (güncel kurla yaklaşık 173 bin TL).
Moschino, gıda konseptini çantalarında sadece kereviz ile sınırlı tutmuyor. Marka, deriyi lüks çantalarının yanı sıra ayakkabı ve giysilerinde de sıkça kullanıyor.
TOKUM AMA TAKARIM ÇANTASI
Moschino’nun ikonik “Pizza Box Bag” çantası şaşırtmaya devam ediyor. Bu çanta sizi “tokum ama takarım” demeye getiriyor. Fiyatı ise 1000 dolar.
Markanın dikkat çeken tasarımlarından biri de pizza kutusunu anımsatan çanta. Bu tasarım, Moschino’nun sıra dışı moda anlayışını yansıtıyor.
ERKEKLER DE UNUTULMADI
Moschino, 2025 İlkbahar Yaz koleksiyonunda erkek müşteriler için de pizza dilimi çantasını tanıttı. Bu tasarım da aynı ilgiyi görüyor.
KRİSTALLİ HAMBURGER ÇANTALAR
Dünyaca ünlü çanta tasarımcısı Judith Leiber, kristal işlemeli çantalarıyla dikkatleri üzerine çekiyor. Ananas ve hamburger şeklindeki çantaları, değerli taşlarla süslü. Fiyatları ise 5-6 bin dolar arasında değişiyor.
EKMEK ÇANTADAN SONRA EKMEK TERLİK
Fransız lüks moda evi Maison Margiela ve rapçi Tommy Cash’in iş birliğiyle ortaya çıkan ekmek şeklindeki terlikler göz kamaştırıyor. Değerli taşlarla süslenen terlikler, 200 dolarlık fiyatıyla dikkat çekiyor.
CHANEL’İN DEVASA HULO HOOP’U
Chanel’in “Hula Hoop” çantası, Karl Lagerfeld tarafından tanıtıldı. Plaj kullanımı için düşünülen bu devasa çanta, farklı bir tarz arayanların favorisi. Fiyat aralığı ise 5-10 bin dolar.
patronlardunyasi.com